Hvem er vi? - it's IT

Vi supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem kl. 08.00 til kl. 16.00 på hverdage (fredag fra kl. 08.00 til kl. 15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsit.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

Ledige stillinger

Vi har lige nu en ekstra ledig plads på kontoret - skal det være din?

Vi søger nemlig en Cloud Solution Specialist til vores Drift-team - du kan læse mere om stillingen hos Sensu her.

Du kan også se med her, og høre hvad Mads og David fortæller om nogle af deres daglige opgaver:

Vi bruger Sensu A/S til at rekruttere nye medarbejdere. I dem har vi en dygtige sparringspartner, der er med igennem hele processen, og dermed sikrer vi, at vi finder den helt rigtige profil.

Vi deler altid vores ledige stillinger her på siden, og linker til jobopslaget. Du er også meget velkommen til at holde dig opdateret på vores sociale medier.

Du finder os på:

Facebook
LinkedIn
Instagram

Vores værdier

Vores værdier er en del af hverdagen og en del af vores DNA. Det er det, så vi kan sikre os, at vi ikke kun har glade og tilfredse kunder, men også glade og tilfredse medarbejdere.

Tillid & Nærvær
Dette er fundamentet, som er det bærende element i vores handlinger og væremåde. Med tillid laver vi noget værdiskabende sammen. Med nærvær og godt kollegaskab sikrer vi, at it's IT er et godt sted at være. Når vi praktiserer både tillid og nærvær, får kunden en løsning med stor kendskabsgrad, der giver dem sikkerhed og tryghed. Vi stræber efter at være vores kunders foretrukne samarbejdspartner.

Ansvar & Ejerskab
Med stor stolthed gør vi os umage med de opgaver der skal løses. Alle tager ansvar og ejerskab for opgaverne. Når vi gør det, oplever kunden at være i gode hænder.

Teamet over individet
Vi samarbejder i teams og på kryds og tværs af afdelinger, og på den måde løfter vi sammen i flok. Vi arbejder sammen for at få den bedste løsning for kunden - hurtigst muligt.

_Vores kundeservice commitment

Hos it's IT ser vi vores kundeservice commitment som et løfte om, at vi til hver en tid vil yde den allerbedste service. Vi forpligter os til at leve op til både vores egne men til særdeleshed vores kunders forventninger til os. 

Vi vil skille os ud fra mængden. Vi giver go' kundeservice hver gang, dag ind og dag ud. 

  1. Vi reagerer hurtigt.

  2. Vi er høflige og professionelle.

  3. Vi overholder vores aftaler.

  4. Vi vil overgå kundens forventninger.

  5. Vi får kunden til at føle sig tryg.

  6. Vi har altid godt humør og smil på læben.

  7. Vi sætter os i kundens sted og vil forstå deres situation og behov.

 

Din succes er vores succes

Noget helt særligt ved os er, at vores værdier er gennemgribende i alt, hvad vi gør. Det kommer for eksempel til udtryk i den måde, vi arbejder sammen på, og den måde, vi løser kundernes behov hver dag. Vores værdier er: “Tillid & Nærvær”, “Ansvar & Ejerskab”, “Teamet over Individet” – og de er årsagen til at vi lykkes sammen.

"it's IT- ITS a team effort"

I hverdagen kommer værdierne konkret til udtryk ved, at vi interesserer os for hinanden og vil hinanden det bedste. Vi fejrer vores succeser (med masser af kage) og hylder hinanden, når vi har gjort det særligt godt i teamet. Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi muligheden for efteruddannelse inden for relevante områder og teknologier - med udgangspunkt i dine ønsker og ambitioner.