Service Desk & Support - it's IT

Vi supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem kl. 08.00 til kl. 16.00 på hverdage (fredag fra kl. 08.00 til kl. 15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsit.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

_Hos os får du professionel IT-support døgnet rundt

Vi kalder det Service Desk til erhverv

Det gør vi, fordi din virksomhed får adgang til vores professionelle IT-support når som helst - døgnet rundt, 7 dage om ugen og 365 dage om året.

Med en support-aftale hos os, kan din virksomhed henvende sig direkte til vores support-team, der er uddannet til at håndtere alle jeres IT-udfordringer – store som små. I kan både ringe direkte, eller sende jeres henvendelser på mail.

Vores Service Desk har åben døgnet rundt

Vi ved, at behovet for IT-support kan opstå når som helst. Derfor tilbyder vi support til vores kunder 24 timer i døgnet. Åbningstiderne for vores support er kl. 08:00 til kl. 16:00, mandag til torsdag, og kl. 08:00 til kl. 15:30 fredag. Udenfor vores åbningstider, går alle opkald direkte til vores døgnåbne vagttelefon*.

*Almindelig support på ikke driftskritiske sager uden for åbningstiden, vil blive faktureret efter gældende takster. Ved driftskritiske fejl eller nedbrud kan Service Desk kontaktes telefonisk på hverdage efter kl. 16.00, i weekender og helligdage, hvor der bliver viderestillet til vagten. (Et eksempel på driftskritiske fejl kan være hvis flere eller alle brugere ikke kan tilgå forretningskritiske systemer).

_Det får din virksomhed ud af vores support aftale

Skal jeres IT være lig med tryghed, frihed og fleksibilitet? Så er vores Service Desk den helt rigtige løsning for din virksomhed. Lad os tage hånd om jeres IT-opgaver, så I kan tage hånd om jeres kerneforretning.

I behøver ikke at vide alt om IT

Det kan I nemlig trygt overlade til vores IT-eksperter. Vi har mere end 35+ knivskarpe IT-hajer, der alle er uddannede, dansktalende og servicemindede. Alle vores ansatte har mulighed for at tage certificeringer indenfor de områder af IT, de synes er spændende. Det er til stor gavn for din virksomhed - det betyder nemlig, at jeres IT-support bliver leveret af engagerede og dygtige mennesker, der brænder for det de laver. 

I er med hele vejen 

Hos os er samarbejde og gennemsigtighed nøglen til en god IT-løsning. Derfor får din virksomhed et forudsigeligt økonomisk overblik og en serviceniveauaftale (Service Level Agreement) når I laver en supportaftale med os. 

Vi stiller krav til din virksomheds IT 

Vi ved, at I stiller krav til jeres IT-partner. Men vi tillader os også at stille krav til jer. Det sikrer nemlig den højeste IT-sikkerhed, det bedste samarbejde, og en IT-løsning der opfylder netop jeres ønsker og behov.

Vil ud høre mere om hvad din virksomhed får ud af et samarbejde med os? Udfyld kontaktformularen herunder - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. 

Hvis du er kunde hos os, og har brug for hjælp til øjeblikkelig support, kan vi kontaktes her.

_Kontakt os