Den hybride arbejdsplads - it's IT

it's IT supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem 8.00-16.00 på hverdage (fredag 8.00-15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar hele året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsit.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

_Den hybride arbejdsplads

Hos it's IT er vi helt opdateret på de stigende krav fra vores digitale verden. Derfor kender vi til vigtigheden af at skabe et fleksibelt arbejdsmiljø, der imødekommer medarbejdernes behov for hybride arbejdsformer.

Det kalder vi en hybrid arbejdsplads. 

En hybrid arbejdsplads er bygget på fleksibilitet og frihed, hvilket betyder, at medarbejdere kan arbejde hjemmefra, på kontoret eller fra andre lokationer. Dette kan lade sig gøre på grund af cloudbaserede IT-løsninger som Microsoft 365, der lever op til nutidens høje krav til moderne og digitale arbejdsmodeller.

Via Cloud-teknologi har I altid mulighed for at udføre jeres arbejde, uanset hvor I er, eller hvilke enheder I arbejder fra. Med Microsoft-løsninger som Microsoft Teams, Exchange, OneDrive og Sharepoint nedbryder i barrierene mellem afdelinger og forstærker samarbejdet i virksomheden. På den måde skaber I en hybrid arbejdsplads, der sikrer en højere produktivitet og mere engagerede og tilfredse medarbejdere. 

Læs meget mere om Microsoft 365 lige her. 

Hvad er fordelene ved at være en hybrid arbejdsplads?

Fleksibel produktivitet
Mobilitet er lig med mere frihed. Med Microsoft-programmer som OneDrive og Sharepoint kan alle medarbejdere tilgå relevante dokumenter uanset hvor de befinder sig. På den måde kan I frigøre virksomhedens medarbejdere fra tid, sted og enhed.

Nemmere samarbejde
Kommunikations- og samarbejdsværktøjer er med til at gøre virksomheden til en samlet enhed, hvilket øger effektiviteten for både den enkelte medarbejder og det samlede team. Her er programmer som Teams og Exchange uundværlige på den hybride arbejdsplads. 

Optimal sikkerhed
Moderne IT-løsninger kræver lige så moderne sikkerhedsløsninger. Med en IT-løsning baseret på Microsoft Modern Workplace, kan I beskytte virksomhedens systemer og filer med bl.a. multifaktorgodkendelse via Microsoft Authenticator. Dette er nemlig én af de bedste sikkerhedstiltag virksomheder kan implementere i dag. På den måde kan I trygt logge ind - uanset hvor I arbejder fra. 

Bliv en hybrid arbejdsplads og opnå større tilfredshed blandt medarbejdere

Der er ingen tvivl om, at der medfølger mange fordele at implementere og udnytte de muligheder, der er i cloud-løsninger og -teknologi. Én af de fordele er at øget fleksibilitet på arbejdspladsen gør den mere attraktiv for kommende såvel som nuværende medarbejdere. 

En undersøgelse fra marts 2023 af Human Engage og Center for Ledelse viser, at danskerne i højere grad lægger stor vægt på et fleksibelt arbejdsliv. Over 70% understreger, at fleksibilitet er en helt afgørende faktor når de søger arbejde – de går nemlig bevidst efter hybride arbejdspladser. Dette skyldes bl.a., at hver tredje synes, at en hybrid arbejdsplads er kendetegnet ved at give medarbejderne en bedre balance mellem arbejde og privatliv.

Det er med andre ord en god investering at skabe en hybrid arbejdsplads, da det både er eftertragtet blandt jobsøgende, men også yderst attraktivt for jeres nuværende medarbejdere.

Lad os hjælpe jer med at få fuldt udbytte af cloudbaserede løsninger, som f.eks. Microsoft 365, så I kan blive en hybrid arbejdsplads, der tillader jeres medarbejdere at udføre deres opgaver sikkert og effektivt - uanset om de befinder sig på eller udenfor kontoret. 

_Kontakt os