Service Desk & Support - it's IT

it's IT supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem 8.00-16.00 på hverdage (fredag 8.00-15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar hele året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsit.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

_Vi tilbyder professionel IT-support til erhverv - 24/7

Behovet for IT-support kan variere fra dag til dag. Derfor er det også vigtigt, at der er professionel hjælp at hente, når behovet pludselig opstår. Som en del af vores IT-outsourcing tilbyder vi en supportaftale, som vi kalder Service Desk 24/7.


Det betyder, at vi kan hjælpe dig og din virksomhed når som helst - døgnet rundt, 7 dage om ugen og 365 dage om året. Du får altså en support-aftale, hvor vores dedikerede IT-specialister sidder klar til at hjælpe på både e-mail og telefon.

Du får tre fordelene ved en Service Desk aftale hos os:

  • Dansktalende, uddannede og engagerede IT-specialister
  • Et forudsigeligt økonomisk overblik
  • En Service Level Agreement (SLA)

Har du en Service Desk aftale hos os, sørger vi for at løse og registrere IT-problemer hurtigt og effektivt. 

Hvis du er kunde hos os, og har brug for hjælp til øjeblikkelig support, kan vi kontaktes her. 

_Kontakt os