ESG

Vi supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem kl. 08.00 til kl. 16.00 på hverdage (fredag fra kl. 08.00 til kl. 15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsit.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

ESG Rapport 2024

Vi har sat tal på dét, vi tror på, og samlet det hele i vores første ESG-rapport. 

Vi ved, at vi kommer længst med ansvarlighed, ordentlighed, og trivsel - især, når vi gør det sammen. Derfor er alle i it's IT en del af arbejdet med ESG.

I denne rapport får du indblik i vores sociale og ledelsesmæssige indsatser, og i, hvordan vi sammen arbejder med mennesker, værdier og fællesskab i praksis.

Læs ESG-rapporten i PDF-format her.